Servisný technik

left
right
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 
900€
Dátum nástupu: 
ihneď
Lokalita: 
Bratislavský kraj
Miesto výkonu práce: 
Bratislava
Pracovná oblasť: 
Servisný technik
Jazykové znalosti: 
Anglický jazyk
Jazykové znalosti – úroveň: 
začiatočník A2
Vodičský preukaz: 
B
Druh pracovného pomeru: 
Plný úväzok
Požadované vzdelanie: 
Stredoškolské bez maturity
Stredoškolské s maturitou
Vysokoškolské I. stupňa

Spoločnosť DATALAN na slovenskom trhu pôsobí už 30 rokov a je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb. Vieme, že informačné technológie sú prínosom v každej oblasti ľudského života. Našim zákazníkom prinášame široké portfólio kvalitných služieb a inteligentných produktov, ktoré nielen napĺňajú ich potreby, ale sú zdrojom inšpirácie a posúvajú firmy aj spoločnosť o krok vpred. Vďaka našim riešeniam a skúsenostiam môžete mať aj vy k dispozícii najmodernejšie IT služby, a fungovať efektívnejšie a ekologickejšie.

Čo bude Vašou prácou?: 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Servis zariadení IT (PC, NB, a pod.).
Inštalácie, konfigurácie a servis zariadení v servisnom stredisku alebo u zákazníka.
Starostlivosť o zariadenia vo firemnej infraštruktúre, riešenie IMACD.
Starostlivosť o zariadenia zákazníka vzdialeným prístupom alebo u zákazníka.
Komunikácia so zákazníkmi a partnermi, administratívne spracovanie servisných zákaziek.
Konzultácie a technická podpora zákazníka, vypracovávanie cenových ponúk.

Čo Vám ponúkame?: 

Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame príležitosť rozvíjať svoje schopnosti pri realizácii zaujímavých projektov, podporu kreativity a dobrých nápadov, zamestnanie s množstvom pracovných benefitov, ako aj ďalšie výhody, ktoré prináša práca u stabilného lídra slovenského IT trhu.

Čo požadujeme?: 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pokročilá práca s PC (Microsoft OS, Office SW, Internet, mail, aplikácie)
- odborné znalosti v oblasti HW (tlačiarne, PC, NB, prípadne servery)
- užívateľské/administračné skúsenosti so správou a deploymentom operačných systémov Microsoft desktop/server
- základy technológie MS Active directory
- prehľad v oblasti sieťových technológií
- pozitívny vzťah k administratívnej práci a komunikácii so zákazníkmi a vendormi
- kolektívny hráč, samostatný a kreatívny prístup k práci
- ochota vzdelávať sa